جولای 26, 2024

[ad_1]

به گزارش خبرنگار رکنا از خوزستان، شهرستان مسجدسلیمان از جمله شهر‌های قدیمی استان خوزستان است که در گوشه و کنار این شهر آرامستان‌های بسیاری به چشم می‌خورد. آرامستان‌هایی که بخشی از تاریخ و هویت فرهنگی این شهر را نشان می‌دهند.

بخشی از فعالیت‌های شهرداری این شهر مربوط به مراقبت و نظارت بر آرامستان‌هاست. در ویدئوی ارسالی از این شهر با توجه به گزارش‌های مردمی، به دلیل نشر آب‌های سطحی و فاضلاب شهری و به دنبال آن نشست زمین، حفره‌ای عمیق در کنار این قبرستان ایجاد شده است.

یکی از خانواده‌های مدفونین در این آرامستان به رکنا گفت: در روز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ که به آرامستان مراجعه کردیم، متوجه نشست زمین و ریزش ناگهانی بخشی از قبرستان شدیم که باعث وحشت و نگرانی مردم شد.

او افزود: در این حادثه به یکباره زمین دهان باز کرد و فردی را به زیر کشید که با کمک مردم نجات یافت. در کجای دنیا دیده‌اید که فاضلاب شهری را در قبرستان سرریز کنند؟ اگر احترام زنده و مرده آدم را نگه نمی‌دارند، لااقل به قانون احترام بگذارند.

او ادامه داد: بدون تردید شهرداری، شورای شهر و اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان مستقیماً در شکل‌گیری این معضل اجتماعی و فرهنگی مقصر هستند و باید پاسخگوی خانواده متوفیان در این آرامستان و مردم مسجدسلیمان باشند.

در ادامه این موضوع، محمود جعفری عضو شورای شهر مسجدسلیمان ضمن تأیید این حادثه به خبرنگار رکنا گفت: متأسفانه به دلیل نبود سیستم مدرن دفع فاضلاب شهری در مسجدسلیمان، در حاشیه این آرامستان یک دره فاضلاب وجود دارد که به دلایل مختلف و ایجاد تغییرات در مسیر عبور فاضلاب، آب‌های جاری با ایجاد مسیر تازه به سمت قبرستان حرکت کرده و با انباشت در طول زمان منجر به این حادثه شدند که در حال پیگیری و رفع این مشکل هستیم.

جعفری افزود: خوشبختانه حفره عمیق ایجاد شده به حادثه جانی منجر نگردید و به همین خاطر دور آن را دیوار کشی کرده‌ایم

 

 

 

 

 

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

secret class hentaihd.org doki doki majo shinpan hentai
鳥莉蒸師] 浮気アクメ freejavmovies.com あいだもも
سكس فرنسى طويل pornigh.com تردد قنوات سكس علي النيل سات
six video bp xlxx.pro hindi sexy blue film video
صور بنات جنسية pornarabes.com سكس جاحد
desi chidai xbeegtube.mobi indian teen xvedios
hotsexvidio tubesla.com priyanka xnxx
saree sex.com eroebony.net xvideo hd download
marati sexi dirtygfs.net school girl sex videos hd
hitomi 爆乳 japanhub.me 痴漢に溺れて…―この車両だけはダメだと知っていたのに…― 水卜さくら
free desiblog fuckmoviestube.com indigf
tamil mallu xnxx eroanal.net kerala masala chat
jalpaiguri magi para hindipornsite.com www indian tamil sex
bladedance of elementalers hentai hentaispa.com brainwash hentai
كس وطيز 3gpjizz.info سكس فيفى عبدو