جولای 27, 2024

[ad_1]

پیوند لثه یک روش دندانپزشکی است که برای رفع اثرات فرورفتگی لثه انجام می شود. این یک جراحی پیوند سریع و ساده است که در آن پریودنتیست بافت سالم لثه را از سقف دهان شما برداشته و از آن برای اصلاح لثه عقب‌رفته استفاده می‌کند. هزینه جراحی پیوند لثه از 600 دلار شروع می شود و تا 1200 دلار برای هر دندان می رسد. اگر علائم تحلیل لثه مانند خونریزی پس از مسواک زدن، بوی بد دهان و تورم لثه ها را دارید، با دندانپزشک خانوادگی خود مشورت کنید.

هزینه پیوند آدامس

جراحی پیوند لثهعوامل متعددی بر هزینه کل روش های پیوند لثه تأثیر می گذارد. همانطور که گفته شد، اگر با دندانپزشک عمومی مشورت کنید، پیوند لثه می تواند از 600 دلار برای هر دندان هزینه داشته باشد. با این حال، اگر به دنبال درمان از پریودنتیست هستید، منتظر هزینه های اضافی باشید.

هزینه بافت لثه از اهداکننده بیشتر از بافتی است که از دهان شما گرفته می شود. علاوه بر این، پریودنتیست شما به احتمال زیاد کانتور لثه را نیز توصیه می کند، یک خدمات دندانپزشکی که می تواند کل هزینه های شما را به 3000 دلار افزایش دهد.

چرا به جراحی پیوند لثه نیاز دارید؟

تحلیل رفتن لثه زمانی که بافت لثه شروع به فرسایش می کند و باعث می شود که ریشه دندان در معرض دید قرار گیرد. نواحی در معرض آن ممکن است باعث حساسیت دندان ها شود، به خصوص هنگام خوردن غذاهای سرد و گرم. به دلیل پیشرفت آهسته تحلیل لثه، بسیاری از بیماران نمی دانند که سلامت دندان آنها در حال حاضر به خطر افتاده است.

در صورت غفلت، تحلیل لثه می تواند منجر به از دست دادن دندان شود، بنابراین، جراحی پیوند لثه را به یک درمان ضروری برای حفظ سلامت دهان تبدیل می کند.

از سوی دیگر، برخی از بیماران برای اهداف زیبایی تحت پیوند لثه قرار می گیرند. به عنوان مثال، برای ترویج لبخند کامل و داشتن ظاهری بهتر انجام می شود.

در صورت مشاهده علائم بیماری پریودنتال و تحلیل لثه مانند موارد زیر ضروری است که به دنبال کمک متخصص باشید:

  • خونریزی مداوم که بیش از 20 دقیقه طول بکشد
  • کبودی، درد و تورم ناگهانی
  • تب

انواع روش های پیوند لثه

تعدادی از روش‌های پیوند لثه وجود دارد، و پریودنتیست شما تعیین می‌کند که کدام یک برای شما مناسب‌تر است. اغلب، این روش به گرانش و شدت لثه ها و همچنین نیازهای بیمار بستگی دارد.

دندانپزشک تمام گزینه های موجود را برای شما توضیح می دهد و به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهترین است. پس از انتخاب، دندانپزشک برای کاهش درد، مواد بی حس کننده را روی ناحیه آسیب دیده اعمال می کند. دندانپزشک همچنین لثه در حال عقب نشینی را بلند می کند تا ریشه دندان را بررسی کند و در صورت نیاز آن را تمیز کند.

بیایید سه روش مختلف پیوند لثه را بررسی کنیم، با شروع:

پیوند بافت همبند

این روش با برداشتن بافت نرم از سقف دهان توسط پریودنتیست شما آغاز می شود. مرحله دوم، بخیه زدن بافت لثه برای بستن ریشه در معرض دید است که در آن فرورفتگی لثه رخ می دهد. در نهایت، دندانپزشک ناحیه ای را که بافت برداشت شده است بخیه می زند.

پیوند رایگان لثه

پیوند رایگان لثه فرآیندی است که معمولاً به بیمارانی که لثه‌های نازک دارند توصیه می‌شود. دندانپزشکان این روش را برای بزرگ کردن لثه بیمار انجام می دهند. متخصصان دندانپزشکی در کلینیک های قابل اعتماد مانند تیم Grange Dental Care این روش را با موارد زیر انجام می دهند:

  • برداشت بافت از سقف دهان
  • دوختن بافت برداشت شده به ناحیه نازک لثه

پیوند ساقه

پیوند ساقه روشی است که بر روی بیمارانی انجام می شود که بسیاری از بافت های لثه در حال رشد نزدیک به ریشه در حال رشد دارند. در این روش، پریودنتیست بافت لثه را از لثه یا نزدیک دندانی که نیاز به درمان دارد پیوند می زند. با این حال، او بافت را به طور کامل حذف نمی کند و قسمت کوچکی از آن را به لبه متصل می کند. در مرحله بعد، دندانپزشک به آرامی بافت را کشیده تا ریشه های در معرض دید را بپوشاند و آن را در آنجا بخیه بزند.

گاهی اوقات، پریودنتیست بافت را از بانک بافت دریافت می کند، اما ممکن است هزینه جراحی شما را افزایش دهد. اگر فکر می کنید که نیاز به پیوند لثه دارید، به کلینیک مورد اعتماد خود مراجعه کنید تا ببینید آیا کاندید آن هستید یا خیر.

عوارض احتمالی

عوارض کمی و نادر ممکن است پس از جراحی رخ دهد. در صورت بروز هر گونه عارضه جانبی مهم، برای معاینه بعدی به مطب پزشک مراجعه کنید. در همین حال، برخی از عوارض احتمالی که ممکن است رخ دهد در اینجا آمده است:

  • لثه های متورم
  • خونریزی لثه
  • دندان های شل
  • دندان های حساس
  • شکاف دندان
  • عفونت (مراقبت ضعیف بعد از عمل)

در موارد نادر، ممکن است بافت پیوند به درستی به محل پیوند نچسبد و اگر این اتفاق بیفتد، بیمار ممکن است دوباره به درمان دیگری نیاز داشته باشد.

برخی از بیماران از نحوه ظاهر لثه های خود پس از جراحی احساس رضایت نمی کنند. در مواردی مانند این، دندانپزشکان روش دیگری را برای تغییر شکل لثه بر اساس ترجیح بیمار آماده می کنند.

جلوگیری از رکود لثه

بهداشت خوب دهان و دندان کلید تضمین سلامت دندان ها، لثه ها و دهان شماست. در اینجا بهترین راه ها برای در امان ماندن از عقب نشینی لثه آورده شده است:

  1. جلوگیری از رکود لثهبه آرامی دندان های خود را مسواک بزنید
  2. سیگار نکش
  3. در صورت نیاز برای مشکلات دندانی کمک بگیرید
  4. از لوازم جانبی دهان مانند پیرسینگ خودداری کنید
  5. چکاپ روتین خود را فراموش نکنید

با مراقبت عالی از دندان، نه تنها از تحلیل لثه جلوگیری می کنید، بلکه از سایر شرایط سلامت دندان نیز جلوگیری می کنید. برای آگاهی از اهمیت مراقبت های پیشگیرانه بر سلامت کلی خود، روی این لینک کلیک کنید.

کاهش هزینه با بیمه

یکی از مزایای متعدد داشتن بیمه دندانپزشکی این است که می توانید بدون آسیب رساندن به جیب خود درمان شوید. هزینه جراحی معمولاً به نوع جراحی پیوند لثه بستگی دارد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، می توانید از ارائه دهنده بیمه خود در مورد پوشش خود سوال کنید.

خبر خوب این است که اکثر ارائه دهندگان بیمه می توانند کل هزینه های جراحی را پوشش دهند و همچنین می توانند تخمین هایی ارائه دهند تا بتوانید تصوری از هزینه های جیبی داشته باشید.

همچنین اگر به دنبال متخصصی هستید که بتواند در این زمینه به شما کمک کند، می‌توانید به کلینیک پریودنتیک مستقر در سیدنی مراجعه کنید.

ارجاع:

چه مدت طول می کشد تا پیوند لثه بهبود یابد؟ (https://www.medicalnewstoday.com/articles/322115)


[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

secret class hentaihd.org doki doki majo shinpan hentai
鳥莉蒸師] 浮気アクメ freejavmovies.com あいだもも
سكس فرنسى طويل pornigh.com تردد قنوات سكس علي النيل سات
six video bp xlxx.pro hindi sexy blue film video
صور بنات جنسية pornarabes.com سكس جاحد
desi chidai xbeegtube.mobi indian teen xvedios
hotsexvidio tubesla.com priyanka xnxx
saree sex.com eroebony.net xvideo hd download
marati sexi dirtygfs.net school girl sex videos hd
hitomi 爆乳 japanhub.me 痴漢に溺れて…―この車両だけはダメだと知っていたのに…― 水卜さくら
free desiblog fuckmoviestube.com indigf
tamil mallu xnxx eroanal.net kerala masala chat
jalpaiguri magi para hindipornsite.com www indian tamil sex
bladedance of elementalers hentai hentaispa.com brainwash hentai
كس وطيز 3gpjizz.info سكس فيفى عبدو