سپتامبر 16, 2024
معرفی بهترین شامپو بدون سولفات

[ad_1]

 معرفی بهترین شامپو بدون سولفات

انتخاب بهترین شامپو بدون سولفات موجود ر بازار کار راحتی نیست زیرا این روز‌ها تنوع برند‌ها و قیمت‌ها سرسام‌آور شده است. برای انتخاب کردن یک شامپوی مناسب گزینه‌های زیادی پیش روی شماست اما قدم اول برای خرید کردن، مانند تصمیم دیگری در زندگی آگاهی است. ابتدا باید بدانیم شامپو بدون سولفات چیست؟ و دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد و سپس به بهترین شامپو بدون سولفات خارجی و ایرانی موجود در بازار بپردازیم و ببینیم که انتخاب‌های ما چه هستند و بهترین انتخاب کدام است. در ادامه ما چهار شامپوی فیتوکراتین اکستریم، شامپو بدون سولفات ونتی پیو، شامپو ضد موخوره او جی ایکس و شامپو روزانه بدون سولفات استم سل را با تمام ویژگی های مثبت و منفی شان به شما معرفی می کنیم. این مقایسه بر اساس نظر چندین دکتر پوست و مو و نظرات مصرف کنندگان در سرتاسر وب جمع آوری شده است. دیگر منبع مقایسه ی این مقاله سایت اسنپ مارکت می باشد.

شامپو بدون سولفات چیست؟ + آشنایی کامل با دنیای سولفات‌ها

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

شامپو‌های بدون سولفات محصولات شوینده و پاک‌کننده مو هستند که در ترکیبات سازنده ی‌شان سولفات‌های مضر وجود ندارند. سولفات‌ها دسته‌ای از پاک‌کننده‌های خشن یا سورفکتانت‌ها هستند که معمولاً در شامپو‌های قدیمی استفاده می‌شوند. رایج‌ترین سولفات‌های موجود در شامپو‌ها سدیم لوریل سولفات (SLS) و سدیم لورت سولفات (SLES) هستند.

سولفات‌ها برای از بین بردن کثیفی، تجمع چربی و آلودگی‌ها از روی مو و پوست سر مؤثر هستند اما این پاک‌کننده‌ها بسیار قوی و خشن هستند و چربی طبیعی و لازم مو را نیز از بین می‌برند. از بین رفتن چربی طبیعی مو‌ها منجر به خشکی، تحریک پوست سر و وز شدن مو‌ها می‌شود به خصوص در افرادی که پوست سر حساس و مو‌های خشک دارند.

بهترین شامپوهای‌ بدون سولفات از از سورفکتانت‌های جایگزین و ملایم‌تری استفاده می‌کنند که برای پوست سر مضر نیستند و بسیار ملایم‌تر هستند. برخی از سورفکتانت‌های معمولی بدون سولفات عبارتند از کوکو گلوکوزید، دسیل گلوکوزید و سدیم کوکویل ایزتیونات. این جایگزین‌ها کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و بدون ایجاد خشکی یا تحریک پوست سر آلودگی‌ها را از بین می‌برند.

سولفات چیست؟ چرا این ماده اخیراً مورد توجه زیادی قرار گرفته است؟

فرمول سولفات ها

سدیم لوریل سولفات (SLS) و سدیم لورت سولفات (SLES) دو سورفاکتانت یا پاک‌کننده رایج هستند که در محصولات مراقبت شخصی مختلف از جمله شامپو‌ها، شوینده‌های بدن، خمیر دندان و غیره استفاده می‌شوند. هردوی این سولفات‌ها از اسید سولفوریک مشتق شده‌اند و به دلیل توانایی‌شان در ایجاد کف، از بین چربی‌ها و کثیفی‌ها از روی پوست و مو شناخته شده‌اند.

سدیم لوریل سولفات SLS

SLS یک سورفکتانت آنیونی قوی است و یکی از پرکاربردترین مواد پاک‌کننده در محصولات مراقبت بهداشت شخصی است. این سولفات از ترکیب لوریل الکل (الکل چرب مشتق شده از روغن نارگیل یا هسته خرما) با اسید سولفوریک ساخته می‌شود. SLS به دلیل خاصیت کف کنندگی و پاک کنندگی قوی خود شناخته شده است که آن را در از بین بردن چربی و کثیفی مؤثر می‌کند.

مزایای SLS

  • پاکسازی مؤثر: SLS در از بین بردن کثیفی، چربی و ناخالصی‌های پوست و مو بسیار مؤثر است.

  • ایجاد کف: کفی زیادی تولید می‌کند. کف یکی از عواملی ست که مردم را از لحاظ روانی قانع می‌کند که در حال تمیز شدن هستند.

  • مقرون به صرفه: SLS نسبتاً ارزان و به طور گسترده در دسترس است، و همین مسأله این سولفات را به یک انتخاب رایج برای محصولات تجاری تبدیل می‌کند.

معایب SLS

  • خشن بودن: SLS برای پوست و مو خشن می‌باشد، به ویژه برای افرادی که پوست یا پوست سر حساس دارند. این ماده چربی طبیعی پوست و مو را از بین می‌برد و منجر به خشکی و دیگر مشکلات می‌شود.

  • آلرژیک بودن: برخی از افراد ممکن است هنگام استفاده از محصولات حاوی SLS دچار تحریک پوست، قرمزی یا واکنش‌های آلرژیک شوند.

  • نگرانی‌های زیست محیطی: تولید و دفع SLS اثرات زیست محیطی زیادی دارد.

سدیم لورت سولفات SLE

SLES یک نسخه ملایم‌تر از SLS است. این سولفات توسط اتوکسیله کردن SLS ایجاد می‌شود، فرآیندی که سختی آن را کاهش می‌دهد و آن را محلول در آب می‌کند. این فرآیند اتوکسیلاسیون منجر به اضافه شدن مولکول‌های اکسید اتیلن به مولکول SLS می‌شود.

مزایای SLE

  • ملایم‌تر از SLS: در مقایسه با SLS، SLES به طور کلی خفیف‌تر و کمتر تحریک‌کننده پوست و مو است.

  • خاصیت کف کردن خوب SLES: توانایی کف کردن و پاکسازی خوبی ارائه می‌دهد، اگرچه به اندازه SLS تهاجمی نیست.

معایب SLE

  • احتمال آلودگی: در طی فرآیند اتوکسیلاسیون، SLES ممکن است با ماده‌ای به نام ۱،۴-دیوکسان آلوده شود که یک ماده سرطان زای احتمالی در نظر گرفته می‌شود. تولید‌کنندگان معتبر محصولات بهداشتی اقداماتی را برای به حداقل رساندن این خطر احتمالی انجام می‌دهند.

  • نگرانی‌های زیست محیطی: مانند SLS، تولید و دفع SLES اثرات زیست محیطی دارد.

در سال‌های اخیر مصرف‌کنندگان علاقه‌ی بی سابقه‌ای به محصولات فاقد سولفات به خصوص شامپو‌های فاقد سولفات نشان می‌دهند. بهترین شامپو‌های بدون سولفات از مواد ملایم‌تر و بی خطرتری جهت پاکسازی استفاده می‌کنند که انتخاب‌های بسیار بهتری هستند.

عوارض سولفات در شامپو چیست؟

سولفات‌هایی مانند سدیم لوریل سولفات (SLS) و سدیم لورت سولفات (SLES) به چند دلیل برای مو مضر هستند:

  • از بین بردن چربی طبیعی پوست سر و مو‌ها: سولفات‌ها بسیار قدرتمند هستند. این مواد شیمیایی تمامی کثیفی‌ها، آلودگی‌ها و چربی‌ها را از بین می‌برند و یکی از چیز‌هایی که در این مسیر از بین می‌برند چربی طبیعی و موردنیاز پوست و مو است. این چربی‌های طبیعی که توسط پوست سر تولید می‌شوند برای حفظ سلامتی مو و تأمین رطوبت و محافظت از تار‌های مو ضروری هستند و زمانی که این چربی‌ها از بین بروند پوست و مو خشک می‌شوند، مو‌ها شکننده و وز می‌شوند و سلامت کلی مو‌ها به خطر می‌افتد.

  • تحریک پوست سر: سولفات‌ها برای اکثر افراد به خصوص کسانی که پوست حساسی دارند موجب تحریک پوست سر می‌شوند. پاک کنندگی شدید سولفات‌ها سد‌های طبیعی و محافظتی پوست را از بین می‌برد و منجر به قرمزی، خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر می‌شود.

  • از بین رفتن رنگ مو: کسانی که مو‌هایشان را رنگ کرده‌اند نباید از شامپو‌های سولفات دار استفاده کنند زیرا این شامپو‌ها بسیار قوی هستند و رنگ را از بین می‌برند و به مرور زمان محو می‌کنند. هرچه بیشتر از شامپوی سولفات دار استفاده کنید رنگدانه‌های ساقه‌ی مو‌های شما سریع‌تر محو می‌شوند.

  • از بین بردن خاصیت کراتین: افرادی که مو‌هایشان را کراتین کردند باید بدانند که کراتین یک ماده شیمایی است که مانند محافظ روی تارمو‌های شما قرار گرفته است. استفاده از شامپو سولفات دار به مرور این محافظ را از بین می‌برد و موجب از بین رفتن خواص کراتین روی مو‌هایتان می‌شود.

  • آسیب رساندن به انواع خاصی از مو: کسانی که مو‌های فر یا مجعد دارند باید از حالت مو‌هایشان به خوبی محافظت کنند زیرا زیبایی مو‌های فر بسته به کیفیت فر بودن مو‌ها دارد. شامپو‌های سولفات دار این فر‌ها را از بین می‌برند و تبدیل به فر‌های از هم باز شده و بی حالت می‌کنند. مو‌های فر برای زیبایی به رطوبت زیادی نیاز دارند و شامپو‌های فاقد سولفات این رطوبت را از بین می‌برد.

  • تضعیف ساختار مو: استفاده طولانی مدت از شامپو‌های سولفات دار ساختار مو را تضعیف می‌کند و مو‌ها را مستعد شکستن و موخوره می‌کند.

اثرات شامپو‌های سولفات دار روی مو بسیار مخرب هستند به خصوص اگر به صورت روزانه یا زیاد مصرف شوند. این روز‌ها اکثر افرادی که به روتین مراقبتی مو‌هایشان اهمیت می‌دهند در حال جایگزین کردن شامپو‌های سولفات دار با شامپو‌های فاقد سولفات هستند. اگر اثرات منفی شامپو‌های سولفات دار را تجربه کرده‌اید گزینه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها جهت مراقبت بیشتر از مو‌هایتان استفاده کنید.

چطور متوجه وجود سولفات در شامپو‌هایمان بشویم؟، روش‌های تشخیص سولفات در شامپو

انتخاب شامپو بدون سولفات

برای اینکه بفهمید شامپوی شما حاوی سولفات است، به خصوص سولفات‌های خشن مانند سدیم لوریل سولفات (SLS) و سدیم لورت سولفات (SLES)، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

  1. لیست مواد تشکیل‌دهنده شامپو را بخوانید: برچسب محصول را در پشت بطری یا بسته‌بندی شامپو بررسی کنید. لیست مواد تشکیل‌دهنده معمولاً در آنجا ارائه می‌شود. اگر شامپو حاوی SLS یا SLES باشد، در مواد تشکیل‌دهنده ذکر می‌شود. به خاطر داشته باشید که مواد تشکیل‌دهنده به ترتیب غلظت از بیشترین‌ها به سمت کمترین‌ها به صورت نزولی فهرست شده‌اند، بنابراین اگر این سولفات‌ها جزء چند ماده اولیه باشند، به این معنی است که در مقادیر بالاتری در شامپو وجود دارند و این مسأله شامپوی موردنظر را حتی مضرتر نیز می‌کند.

  2. برچسب فاقد سولفات: محصولاتی که فاقد سولفات هستند معمولاً روی بطری محصول این مسأله را ذکر می‌کنند. جهت اطمینان ترکیبات محصول را نیز بررسی کنید.

  3. سولفات‌های جایگزین را بشناسید: از نام‌های دیگر سولفات که ممکن است در شامپو استفاده شود آگاه باشید. به عنوان مثال، آمونیوم لوریل سولفات (ALS) و آمونیوم لورت سولفات (ALES) انواع دیگری از سولفات هستند که در محصولات مراقبت از مو یافت می‌شوند. آن‌ها از نظر قدرت پاک کنندگی و معایب احتمالی مشابه SLS و SLES هستند.

  4. از برند معتبر خرید کنید: شما نمی‌توانید ادعای همه‌ی برند‌ها را باور کنید. از برندی استفاده کنید که اطلاعات دقیق آن‌ها را می‌توانید به صورت آنلاین پیدا کنید و می‌توانید از خدمات مشتریان و پشتیبانی آن‌ها سؤال بپرسید.

با دنبال کردن نکات بالا می‌توانید مطمئن شوید که شامپوی شما فاقد سولفات است.

فواید بهترین شامپوهای بدون سولفات چیست؟ چرا باید شامپویمان را عوض کنیم؟

بهترین شامپو‌های بدون سولفات فواید متعددی برای سلامت مو و پوست سر دارند که به محبوبیت آن‌ها در بین مصرف‌کنندگان کمک کرده است. در اینجا برخی از مزایای استفاده از شامپو‌های بدون سولفات را برای شما شرح داده‌ایم.

  • ملایمت با پوست سر: شامپو‌های فاقد سولفات ملایم هستند و احتمال اینکه موجب تحریک یا خشکی پوست سر شوند بسیار کم است. به همین دلیل این شامپو‌ها برای افرادی که مستعد ابتلا به بیماری‌های پوستی مانند اگزما یا درماتیت هستند بسیار مناسبند.

  • حفظ چربی طبیعی پوست و مو: برخلاف شامپو‌های سولفات دار، شامپو‌های فاقد سولفات چربی و رطوبت طبیعی پوست و مو را حفظ می‌کنند. به همین دلیل شما با استفاده از این شامپو‌ها مو‌هایی نرم‌تر، صاف‌تر و سالم‌تر خواهید داشت.

  • حفظ رنگ مو: استفاده از شامپو‌های فاقد سولفات موجب طولانی‌تر شدن ماندگاری رنگ روی مو‌ها می‌شود.

  • کاهش وز و خشکی: شامپو‌های بدون سولفات خشکی و وز مو را کاهش می‌دهند. به خصوص افرادی که مو‌های فر و خشک دارند با استفاده از این شامپو‌ها می‌توانند وز مو‌هایشان را کنترل کنند و احتمال بروز موخوره را کاهش بدهند.

  • خطر آسیب‌پذیری کمتر: سولفات‌های قوی و خشن به طور کلی مو‌ها را تضعیف می‌کنند و در نهایت موجب آسیب رساندن به مو‌ها می‌شوند. شامپو‌های فاقد سولفات سلامت کلی مو را حفظ می‌کنند و منجر به کاهش خطر شکستگی و موخوره می‌شوند.

  • حفظ سلامت پوست سر: شامپو‌های فاقد سولفات سلامت پوست سر را حفظ می‌کنند زیرا کاملاً ملایم هستند و آلرژیک نیستند. داشتن پوست سالم به رشد مو‌های قوی‌تر و سالم‌تر کمک می‌کند.

  • مناسب انواع مو: شامپو‌های فاقد سولفات از دسته محصولات خاصی هستند که برای تمامی انواع مو‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای هر یک از انواع مو خواص مختص به آن‌ها را دارند.

  • مناسب برای محیط زیست: شامپو‌های بدون سولفات با استفاده از مواد طبیعی و زیست تخریب‌پذیر فرموله می‌شوند که همین مسأله آن‌ها را دوستدار محیط زیست می‌کند.

  • پتانسیل کم در آلرژیک بودن: برای افراد مبتلا به آلرژی یا پوست حساس، شامپو‌های بدون سولفات کمتر باعث ایجاد واکنش‌های نامطلوب می‌شوند.

شامپو‌های فاقد سولفات یک انتخاب عالی برای مراقبت از موهاست. به خاطر داشته باشید که هر محصولی که برای مو‌هایتان انتخاب می‌کنید باید متناسب با نیاز‌های مو‌های شما باشند تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

آیا شامپوهای بدون سولفات مناسب همه‌ی موها هستند؟

موی خشک

بهترین شامپو‌های بدون سولفات می‌توانند فواید متعددی را به طور خاص برای افراد دارای مو‌های خشک ارائه دهند. این شامپو رطوبت مو‌های خشک را حفظ می‌کند و موجب کاهش خشکی می‌شود. همچنین احتمال بروز موخوره را در این افراد کاهش می‌دهد. بسیاری از بهترین شامپو‌های فاقد سولفات مواد مغذی خاصی نیز دارند که برای مو‌های خشک بسیار مفید هستند.

بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای خشک

اگر مو‌های خشکی دارید، استفاده از یک شامپوی بدون سولفات به همراه یک نرم‌کننده مناسب می‌تواند به بهبود سلامت، آبرسانی و سلامت ظاهر مو کمک کند. مو‌های خشک بسیار حساس هستند، مطمئن شوید که بهترین شامپو بدون سولفات برای مو‌های خشک را برای رسیدگی به مو‌هایتان تهیه می‌کنید. در ادامه محصولاتی را معرفی کرده‌ایم که می‌توانند برای شما مناسب باشند.

موی نرمال

شامپو‌های بدون سولفات می‌توانند فواید متعددی را برای افرادی که مو‌های معمولی دارند، یعنی مو‌هایی که خشکی یا چربی شدید ندارند، داشته باشند. این شامپو‌ها تعادل رطوبتی را حفظ می‌کنند و مناسب استفاده مکرر به صورت روزانه هستند و ویژگی‌های مثبت مو‌های نرمال را حفظ می‌کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

موی چرب

شامپو‌های بدون سولفات می‌توانند فواید زیادی برای افراد دارای مو‌های چرب داشته باشند. برخلاف تصور، این شامپو‌ها می‌توانند انتخاب مناسبی برای انواع مو‌های چرب نیز باشند. پاکسازی این شامپو‌ها بسیار ملایم است و افرادی که مو‌های چرب دارند اما پوست حساسی دارند باید از شامپو فاقد سولفات استفاده کنند. گاهی اوقات پاکسازی بیش از اندازه موجب به تحریک غدد چربی جهت ترشح بیشتر چربی می‌شود و همین مسأله حتی مو‌ها را چرب‌تر نیز می‌کنند. همچنین شامپو‌های بدون سولفات احساس سبکی بیشتری روی مو‌های چرب دارند و به حجم مو‌های چرب اضافه می‌کنند و کمک می‌کنند که مو‌ها پرتر نشان داده شوند و به کف سر نچسبند.

برای افرادی که مو‌های چرب دارند، استفاده از بهترین شامپو بدون سولفات در ترکیب با روش‌های مناسب مراقبت از مو، مانند اجتناب از لمس بیش از حد مو و پوست سر و استفاده از نرم‌کننده، می‌تواند به مدیریت تولید چربی و حفظ ظاهری شاداب و تمیز برای مدت طولانی بین شستشو کمک کند. اگر سؤال برایتان پیش آمده که بهترین شامپو بدون سولفات برای مو‌های چرب کدام است؟ اصلاً نگران نباشید زیرا در ادامه بهترین شامپو‌های بدون سولفات را که مناسب موی چرب هستند به شما معرفی کرده‌ایم.

مقایسه بهترین شامپو‌های بدون سولفات موجود در بازار ایران

همانطور که گفتیم تنوع محصولات فاقد سولفات بسیار زیاد است و در لیست زیر ما بر اساس قیمت و کیفیت بهترین شامپو‌های بدون سولفات خارجی و بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین شامپو بدون سولفات

شامپو بدون سولفات ونتی پیو حجم ۲۵۰ و ۱۰۰۰ میلی گرم

شامپو بدون سولفات ونتی پیو در دو حجم ۲۵۰ میلی گرم و ۱۰۰۰ میلی گرم عرضه می‌شود. این شامپو یکی از بهترین شامپوهای بدون سولفات خارجی موجود در ایران (تولید ایتالیا) با به روز‌ترین ترکیبات و فرمولاسیون ساخته شده و پاسخگوی نیاز انواع مو‌ها به خصوص مو‌های رنگ شده، خشک، آسیب دیده و فر است. این محصول یک شامپوی بدون سولفات و پارابن و فاقد هرگونه ماده‌ی مضر برای سلامتی پوست و مو است. استفاده از این محصول حتی در دوران بارداری نیز مجاز است زیرا فاقد هرگونه ماده‌ی مضر است و ضرری برای سلامتی مادر و فرزند ندارد. در ساخت این محصول از تکنیک کالر پلاس استفاده شده که نگ را در فیبر‌های مویی نگه می‌دارد و از کمرنگ شدن زود هنگام رنگ مو جلوگیری می‌کند همین مسأله این محصول را به بهترین شامپو بدون سولفات برای مو‌های رنگ شده تبدیل کرده است.

این شامپوی فاقد سولفات علاوه بر اینکه چربی طبیعی پوست و موی سر را حفظ می‌کند، دارای خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی نیز می‌باشد و در عین اینکه از مو‌ها محافظت می‌کند به تغذیه‌ی مو‌ها نیز می‌پردازد که همین مسئله این محصول را به بهترین شامپو بدون سولفات و پارابن تبدیل کرده است. استفاده از این محصول موجب می‌شود گره‌ی مو‌ها به آسانی باز شوند و در نهایت مو‌هایی نرم و لطیف با درخشندگی فراوان داشته باشید. این شامپو محصول کشور ایتالیا می‌باشد و قطعاً جز بهترین شامپو‌های بدون سولفات خارجی در بازار است.

ویژگی‌های مثبت

ویژگی‌های منفی

فاقد سولفات، پارابن و هرگونه ماده مضر

کف کم

نرم کنندگی عمیق

رطوبت‌رسانی عمیق

ایجاد و حفظ درخشندگی

حفظ حالت مو برای افراد با موی فر

حاوی مواد مغذی

حاوی اسید‌های چرب ضروری

رایحه‌ای دلنشین

ترمیم‌کننده مو‌های آسیب دیده

حفظ رنگ مو برای مدت بسیار طولانی

حفظ حالت مو‌های کراتین شده

حفظ سلامت پوست سر

دارای دو حجم متوسط و زیاد

شامپو بدون سولفات خارجی فیتوکراتین اکستریم حجم ۲۰۰ گرم

احتمالاً نام برند فیتو را شنیده‌اید. این برند معتبر در طول سال‌های گذشته محصولات مراقبتی قوی در زمینه‌ی مو تولید کرده است. یکی از این محصولات شامپو فیتوکراتین اکستریم است. این شامپو به بازسازی و ترمیم بافت مو کمک می‌کند. این شامپو خاصیت آبرسانی داشته و برای مو‌های آسیب دیده و شکننده بسیار مناسب است. این شامپو محصول کشور فرانسه می‌باشد. این محصول یکی از بهترین شامپوهای بدون سولفات خارجی است اما متاسفانه حجم آن بسیار کم است و قیمت بسیار زیادی دارد.

ویژگی‌های مثبت

ویژگی‌های منفی

فاقد سولفات و پارابن

حجم کم

ترمیم کننده

قیمت زیاد

نرم کننده

کف کم

حاوی کراتین گیاهی

شامپو ضد موخوره او جی ایکس حاوی روغن کراتین حجم ۳۸۵ میلی گرم

دارای توانایی بسیار بالایی در بازسازی مو‌های خشک و آسیب دیده است و می‌تواند حالت وزشدگی و مجعد بودن در مو‌ها را ترمیم و به مرور، پس از مدتی استفاده بهبود ببخشد. این محصول حاوی روغن کراتین است که روی حالت مو‌ها تأثیر‌گذار خواهد بود.

ویژگی‌های مثبت

ویژگی‌های منفی

بدون سولفات و بر پایه گیاه

نیاز به استفاده زیاد جهت اثردهی

مناسب انواع مو

کف کم

آبرسان

ترمیم کننده

حجم نسبتاً بالا

شامپو بدون سولفات استم سل سری Pro مناسب مو‌های هایلایت و رنگ شده حجم ۲۵۰ میلی گرم

یکی از شامپو‌های بدون سولفات محبوب ایرانی بین مصرف‌کنندگان استم سل است. استم سل انواع مختلفی از شامپو‌های بدون سولفات ارائه می‌کند که یکی از محبوب‌ترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. شامپو روزانه بدون سولفات استم سل سری Pro مناسب مو‌های هایلایت شده و رنگ شده است و مناسب استفاده‌ی روزانه است. این شامپو بیشتر از آنکه خواص درمانی داشته باشد یک شامپو جهت استفاده روزانه و پاک کردن کف سر است. فاقد سولفات است و آسیبی به مو‌ها وارد نمی‌کند اما از لحاظ درمانی گزینه‌ی مناسبی محسوب نمی‌شود.

ویژگی‌های مثبت

ویژگی‌های منفی

فاقد سولفات و پارابن

نداشتن اثرات درمانی

مناسب بعد از رنگ مو

کف کم

مناسب بعد از کراتین

قیمت مناسب

بهترین شامپو بدون سولفات برای چه کسانی مناسب است؟

شامپو‌های فاقد سولفات برای اکثر افراد مناسبند و انواع پوست و مو می‌توانند از این محصول استفاده کنند. در ادامه گروهی از افراد را معرفی می‌کنیم که استفاده از شامپو‌های فاقد سولفات برای آن‌ها بسیار مناسب خواهد بود البته به شرطی که از بهترین شامپو بدون سولفات استفاده کنند تا نتیجه ی آن را ببینند.

  • افراد با پوست حساس: این محصول به دلیل ملایم بودن مناسب افرادی ست که پوست حساسی دارند و از مشکلات پوستی رنج می‌برند.

  • افراد با مو‌های خشک: شامپو‌های سولفات دار موجب از بین رفتن چربی طبیعی مو‌ها می‌شوند و

  • همین مسأله خشکی مو‌ها را افزایش می‌دهد و مشکلات بیشتری ایجاد می‌کند. شامپو‌های فاقد سولفات با حفظ چربی طبیعی پوست و مو خشکی مو‌ها را کاهش می‌دهند.

  • افراد با مو‌های رنگ شده و کراتین شده: این افراد جهت حفظ ماندگاری بیشتر رنگ و کراتین باید از بهترین شامپو‌ بدون سولفات استفاده کنند.

  • افرادی که زیاد مو‌هایشان را می‌شویند: بنا به دلایل مختلف برخی افراد زیاد مو‌هایشان را می‌شویند و این افراد بیشتر در معرض آسیب‌پذیری قرار دارند به همین دلیل مهم است که از شامپو‌های بدون سولفات استفاده کنند تا خطر آسیب‌پذیری را کاهش بدهند.

  • افراد مبتلا به آلرژی: افرادی که مبتلا به آلرژی هستند باید از شامپو‌های بدون سولفات استفاده کنند زیرا احتمال بروز واکنش آلرژیک با این شامپو‌ها بسیار پایین است.

  • افرادی که به محیط زیست اهمیت می‌دهند: افرادی که نگران اثرات زیست محیطی محصولات سولفات دار هستند باید از محصولات بدون سولفات استفاده کنند زیرا این محصولات از مواد زیست تخریب‌پذیر ساخته می‌شوند.

حتی اگر شما در این دسته از افراد قرار نمی‌گیرید همچنان می‌توانید از شامپو‌های فاقد سولفات استفاده کنید زیرا این شامپو‌ها از مواد ملایمی ساخته شده‌اند که می‌توانند برای همه مفید باشند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به سلامت مو‌هایتان اهمیت می‌دهید بهتر است استفاده از بهترین شامپو بدون سولفات را در برنامه خود قرار دهید.

جهت خواندن منبع انگلیسی این مطلب به سایت SkinKraft سر بزنید./۵۰۱۴۸۵

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

secret class hentaihd.org doki doki majo shinpan hentai
鳥莉蒸師] 浮気アクメ freejavmovies.com あいだもも
سكس فرنسى طويل pornigh.com تردد قنوات سكس علي النيل سات
six video bp xlxx.pro hindi sexy blue film video
صور بنات جنسية pornarabes.com سكس جاحد
desi chidai xbeegtube.mobi indian teen xvedios
hotsexvidio tubesla.com priyanka xnxx
saree sex.com eroebony.net xvideo hd download
marati sexi dirtygfs.net school girl sex videos hd
hitomi 爆乳 japanhub.me 痴漢に溺れて…―この車両だけはダメだと知っていたのに…― 水卜さくら
free desiblog fuckmoviestube.com indigf
tamil mallu xnxx eroanal.net kerala masala chat
jalpaiguri magi para hindipornsite.com www indian tamil sex
bladedance of elementalers hentai hentaispa.com brainwash hentai
كس وطيز 3gpjizz.info سكس فيفى عبدو