سپتامبر 16, 2024
ایمپلنت دندان

[ad_1]

زمانی بسیاری از بیماران متوجه می شوند که کاشت دندان به چندین فرآیند متعدد نیاز دارد، اغلب کنجکاو می‌شوند ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد. از این رو، مدت زمان پروسه این درمان، اغلب یکی از مواردی است که بیمار قبل از تصمیم گیری برای انجام آن در نظر می گیرد.

همچنین این یکی از اولین موضوعاتی است که آنها با دندانپزشک خود قبل از تعیین اینکه آیا این روش انتخاب مناسبی برای جایگزینی دندان های از دست رفته آنها است یا خیر صحبت می کنند.

به طور کلی، گزینه ایمپلنت های دندان طی چندین ویزیت مراجعه به مطب دندانپزشک انجام می شود. تعداد دقیق ویزیت ‌ها و انواع درمان ‌های انجام شده نیز از بیمار به بیماری دیگر متفاوت است، اما در کل یک راهنمای کلی برای مدت زمان لازم از شروع تا پایان وجود دارد.

 ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟

– مشاوره اولیه

در طی مشاوره اولیه، دندانپزشک دندان ها و فک شما را معاینه می کند تا تشخیص دهد آیا ایمپلنت دندان برای شما مناسب است یا خیر. متخصص یک عکس اشعه ایکس سه بعدی از دهان شما گرفته و همچنین ممکن است از قالب های دندان استفاده نماید تا از محل و سلامت تمام دندان ها مطلع شود.

او همچنین لثه و فک شما را معاینه می کند تا ببیند که آیا بافت به اندازه کافی متراکم و سالم برای انجام ایمپلنت دندان است یا خیر. این مشاوره اولیه معمولا بین یک الی دو ساعت طول می کشد. به جز بررسی دندان ها، دندانپزشک بسته به نیازها و شرایط شما، قیمت ایمپلنت دندان را نیز برآورد می کند.

ایمپلنت دندان

– آماده سازی فک و پیوند استخوان

برخی از بیماران به منظور آماده شدن برای جراحی ایمپلنت دندان نیاز به کشیدن دندان یا پیوند استخوان دارند. طول این جراحی بسته به اینکه چه تعداد دندان باید کشیده شود و چه مقدار استخوان باید در محل ایمپلنت آینده پیوند شود، متفاوت است.

عمل جراحی تنها بین ۲۰ تا ۹۰ دقیقه زمان می برد. با این حال، زمان بهبودی می تواند طولانی باشد. برخی از بیماران قبل از کاشت ایمپلنت بین یک ماه تا یک سال کامل باید روند بهبودی را طی کنند. متخصص شما ممکن است همچنین برای کمک به صحبت کردن و جویدن در حالی که منتظر بهبود فک و لثه خود هستید، از ترمیم های موقتی استفاده نماید.

– جراحی ایمپلنت

اگرچه هیچ پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد که جراحی ایمپلنت دندان چقدر طول می‌کشد، اما معمولا برای هر دندان بین ۱ تا ۲ ساعت است. پیشرفت ‌های اخیر در فناوری دندانپزشکی، روند کاشت دندان را سرعت بخشیده اند و می‌توان کل مجموعه دندان‌ ها را با حداقل چهار ایمپلنت جایگزین کرد.

اگرچه این روش ممکن است فقط چند ساعت طول بکشد، اما زمان بهبودی طولانی‌تر است. استخوان های شما باید با ایمپلنت های جدید ترکیب شده و لثه های شما باید در اطراف آنها رشد کنند. این روند ممکن است کمتر از دو ماه یا تا شش ماه طول بکشد.

به طور کلی، این بستگی به واکنش بدن شما با ایمپلنت های جدید دارد. با این حال، اکثر بیماران گزارش می ‌دهند که این فرآیند دردناک نبوده و در زندگی روزمره آنها تداخلی ایجاد نمی کند.

ایمپلنت دندان

– قرار دادن اباتمنت

اباتمنت یک رابط کوچک توپی شکل است که بالای خط لثه امتداد می یابد و پایه ایمپلنت را به ترمیم دندان متصل می کند. بافت لثه در اطراف اباتمنت بسته است و شما به دو تا سه هفته زمان بهبودی نیاز خواهید داشت.

– نصب پروتز

زمانی که ایمپلنت های دندان به طور کامل بهبود یافتند، دندانپزشک شما پروتز را نصب می کند. کل زمان نصب بستگی به پروتز مورد نیاز شما دارد، مانند تاج برای یک دندان یا پروتز برای ترمیم کامل قوس. با این حال، این مرحله نسبت به سایر مراحل از حداقل تهاجم برخوردار بوده و اغلب بسیار سریعتر است. با ایمپلنت دیجیتال نگران این موارد نخواهید بود.

ایمپلنت های دندان ارزش سرمایه گذاری را دارند

در نهایت توجه داشته باشید که ایمپلنت دندان یک سرمایه گذاری ارزشمند برای لبخند و سلامت دهان و دندان شما است. البته با این شرط که به یک کلینیک دندانپزشکی تخصصی و نیز یک متخصص مجرب مراجعه نمایید. اگر شما نیز به یک دندانپزشک ترمیمی حرفه ای برای جایگزینی دندان های از دست رفته نیاز دارید، می توانید با مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر شهاب محمدی به منظور دریافت یک مشاوره اولیه وقت تماس بگیرید./۴۷۲۷۱۲

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

secret class hentaihd.org doki doki majo shinpan hentai
鳥莉蒸師] 浮気アクメ freejavmovies.com あいだもも
سكس فرنسى طويل pornigh.com تردد قنوات سكس علي النيل سات
six video bp xlxx.pro hindi sexy blue film video
صور بنات جنسية pornarabes.com سكس جاحد
desi chidai xbeegtube.mobi indian teen xvedios
hotsexvidio tubesla.com priyanka xnxx
saree sex.com eroebony.net xvideo hd download
marati sexi dirtygfs.net school girl sex videos hd
hitomi 爆乳 japanhub.me 痴漢に溺れて…―この車両だけはダメだと知っていたのに…― 水卜さくら
free desiblog fuckmoviestube.com indigf
tamil mallu xnxx eroanal.net kerala masala chat
jalpaiguri magi para hindipornsite.com www indian tamil sex
bladedance of elementalers hentai hentaispa.com brainwash hentai
كس وطيز 3gpjizz.info سكس فيفى عبدو